Nit@™ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vi reiste torsdag morgen, og var tilbake natt til mandag. Det var så utrolig flott. Vi fikk sett masse, vært med på masse, vi gikk bare å smilte hele tiden begge to. Jeg er så glad jeg ga denne gaven til min datter, og hun var veldig glad for å få den. Selv om vi var sammen 24 timer i døgnet denne stunden var det ikke antydning til diskusjon eller krangel om noe. Vi fant frem dit vi skulle, til busser, tube osv. Alt var helt perfekt. Vi shoppet en del, og selvsagt fikk min datter masse ting av meg. Det var jo først og fremst hennes tur. Hotellet var supert, midt i smørøyet. Båtturen var perfekt... Kunne holdt på i timesvis ;o) Tusen takk for alle tips vi fikk her. Reiser gjerne til London igjen ja! En fantastisk by.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Koselig da Snuser på en London tur til høsten, men er kresen på hotell. Vært i byen flere ganger før og sett mye dritt. Kossen hotell bodde dere på, prisklasse og var det sentralt?
yasmina Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 saa flott at dere hadde en fin tur. Det fortjente dere begge to !!!! Og hvilket minne det er.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Så flott!!! Var det jeg sa, London er en innertier, uansett. Men sant, dere skulle hatt ei uke til? London-tid er litt annerledes enn hjemme-tid, det går så mye fortere der! ;-)
Nit@™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Vi bodde på The Strand Palace hotel. Mer sentralt finner du neppe ;o) Det var veldig bra hotell. Men dyrt å spise der. 11 pund bare for et smørbrød! Frokost koster 15 pund pr dag! Også har de egen dørmann ;o) Det var litt morsomt da. Vi valgte og ordne oss med mat selv. Det var billigere å spise ute på restaurant. Vi fant oss en herlig italiensk restaurant hvor vi spiste middag litt ut på kvelden. Det er i gangavstand til de fleste severdigheter, (7-8 min og gå til Buckingham palace) og like ved busstopp for sightsing bussene. Billeten på bussen "the orginal tour" koster 22 pund om du kjøper den på hotellet, og den er inkl. båttur. Du kan gå av bussen hvor du vil, og gå på hvor du vil. 4 forskjellige busser. Billetten er gyldig i 24 timer. Den gir igjen rabatt på Madam Tussaud. Det må du ha med deg. Supert! Bussen stopper like ved. AZ handymap (kart) er et godt kart over indre London. Det selges i småboder ved de fleste stasjoner. Vi hadde mye nytte av det kartet. Du kan også kjøpe London Pass, som gir deg fri inngang på masse museumer og galerier. Som du skjønner, det er masse flott der, og egentlig ikke vanskelig å finne frem heller. Lykke til med planlegging! Jeg reiser gjerne dit igjen, og da ville jeg bodd på samme hotell, pga beliggenheten og stanndaren på rommene. Allerede pratet med mannen om "Hvordan ble det med den bryllupsreisa da du?" *he he*
Nit@™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 Jo, vi skulle gjerne vært der en uke til... Det er så fantastisk! Satt og så på bildene nå... *sukk* ;o)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 ÅÅååååååååååååååååååå sååååå gøøøy =0) elser London. Mannen min er der nå på kurs uten oss =0( bu hu.
Nit@™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2008 London er en by man burde besøke altså. Jeg trodde ikke jeg kunne forelske meg i en by, men nå falt jeg. Og som jeg sa til datteren min: "Jeg har hatt en fantastisk tur, og det er også mye takket vere en fantastisk reisevenninne!" Uten henne som reisefølge kunne jo turen blitt en helt annen.
~Snublefot~ Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Nå er jo datteren min bare to år, men håper vi kan dele sånt når hun blir litt eldre vi også;-)
Nit@™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2008 Da har du 16 år igjen ;o) Jeg synes det var flott å kunne gi henne denne turen i gave nå. Hun er ferdig med 3 år på vg, og flytter for å ta mere studier. I sommer skal hun jobbe, så det måtte nesten bli nå. Hun ble kjempeglad, og fikk forklaring på masse "hemligheter" hun ikke skjønte ;o) For det har jo vært litt "merkelige" ting som har skjedd, før hun fikk vite om turen. Hun koste seg på turen, og selvsagt fikk hun masse nye klær, sko, veske osv.. Måtte koste på henne litt ekstra på turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå