Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Etter å ha levert snuppa i barnehagen klarte jeg ikke å dy meg. Bare måtte ta en test. Dumme meg. Er jo bare 2+6 i dag, så den var jo selvfølgelig negativ. Men føler meg skikkelig gravid. Hadde vel el på tir el ons forrige uke, så det er jo akkurat 1 uke siden. Har kjøpt en cb digital som jeg skal ta til helgen. Den kan jo tas inntil 4 dager før ikm. Er bare det at jeg føler meg skikkelig gravid, men får liksom ingen bekreftelse. Føler meg akkurat sånn som da jeg gikk med snuppa. Får vel bare holde ut noen dager til, sånn at kroppen rekker å produsere nok hcg. Ikke barae det at jeg føler meg gravid, men jeg tror det er en gutt også... KOKO!!! HAhahahahahehehehehehihihihihi.... Blir litt tullerusk av å være prøver jeg :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Så utrooolig spennende!!!!! Krysser fingrene for deg XXX Masse lykke til!
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Hehe, Ja Fru P. vi har hatt el samme dag, så vi kan tidligst teste lørdag eller søndag, enda det er tidlig det og men vi har det helt likt, men jeg tror på at du er gravid ja.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 He he. Ja vi får bare smøre oss med tolmodighet. HAr fortalt til gubben hvordan jeg føler meg om dagen, og han også mener jeg er gravid. I går lå vi og snakket om hvordan det blir å ha to små i huset... Du får ha lykke til med testing til helga du også:-)
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Ja tviler på om jeg tar noen test, her er ikke gubben klar så vi bruker hoppe av i svingen, så sjansene er mikroskopiske.. tenkte å holde meg til ikm, og om det DA ikke dukker opp noen tante, da er det verdt en test Ikke sant? Så var det denne nysgjerrigheten da. Sist ble vi gravide i 1 pp, så vet jo vi er veldig fruktbare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå