☆twinkle twinkle Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 og i såfall hvilket? var ute for en bilulykke her en dag og det kunne gått så galt..
Canutte Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har også det fra Besafe, har ikke sett at det finnes andre merker heller. Det kan du bruke i hele svangerskapet.
Lacey*har fått erta Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 "Gravid – hva bør man tenke på? Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men kollisjonstester viser at det ikke har betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. " Dette står inne på trygg trafikk http://www.tryggtrafikk.no/w/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/Gravid/ Den gir ikke annet enn komfor for deg. Du er like trygg om du bruker vanlig bilbelte!
☆twinkle twinkle Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 ok, ingen av legene jeg snakket med etterpå spurte om jeg hadde brukt det belte heller..bare bilbelte...det ligger under magen min uansett..
Nupsi Mcnugget Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg bruker besafe, er mere behagelig å ha på og trodde det skulle beskytte ved en kollisjon men ikke ifølge trygg trafikk.....bruker det for det jeg, hehe.
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 jeg har besafe sitt. stod at det kunne brukes fra 2 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå