Gjest Trollbundet Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Noen her som har prøvd det? Jeg kjøpte en pakke 4 mg med fruktsmak for en stund siden.Ønsker å slutte,men er fryktelig vanskelig.Gruer meg VELDIG! Derfor tenkte jeg i første omgang å trappe ned med f.eks å ta tyggis på dagtid og røyk på kveldstid,eller omvendt. Har ikke fårr begynt på den nedtrappinga enda..Men nå da,dro sambo til tannlegen i halv 1 tiden,og når jeg tenkte ta meg en røyk i 13.45 tiden fant jeg ikke tobakken.regner med han tok med seg tobakken,typisk! "Heldigvis"Hadde jeg tyggisen.Den var helt JÆVLIG! Smaken var grei.Men fikk plutselig en kjempeklump i halsen og så kom DEN kvalmen! Jeg kastet tyggisen i søpla tvert.og skylte munnen med vann.D var helt grusomt! Røykesuget gikk over ihvertfall..selv om tyggisen ikke var ferdig opptygd. Kansje jeg tygde for fort.Hva tror dere?? Lurer på om jeg greier disse tyggisene flere ganger..Uff..Og jeg som har tatt bare 1 i pakka..
cherry coke Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Har aldri prøvd det. Men anbefaler deg å snakke med legen om å få røyketabletter. Jeg kjenner 5 (!) stk som har sluttet å røyke med disse. Noen har fått litt bivirkninger (kvalme og hodepine), men det er forbigående. Han ene som slutta har røykt 40 for dag i 40 år!! Og han har prøvd alt uten hell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå