mama twins :) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Sønnen min på snart 2 år har vært plaget med balanitt (betennelse på penis), og skal opereres på torsdags morgen kl 7. Han kommer til å bli lagt i narkose, også gjør de et lite snitt i forhuden. En enkel operasjon har jeg blitt fortalt. For det første er jeg veldig nervøs.. Vet ikke hvor bra det er for så små barn å få narkose... Er redd det skal skje noe..' For det andre skal yngste søstra mi konfirmeres på søndag, og planen er å kjøre (5 timer hver vei) på fredag, og tilbake igjen på søndag.. Men jeg vet ikke om det kanskje vil være for vondt for ham å reise. Og kanskje han skulle få ta det med ro i helga før han er tilbake i barnehagen på mandagen.. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. I tillegg kan vi ikke være under hele konfirmasjonen heller... Men lillesøstra mi kommer til å bli så lei seg om vi ikke kommer. Og jeg hater å skuffe folk. Jeg slites i alle ender, men hensynet til gutten min kommer selvfølgelig først. Hva syns dere?
Mamma til to tette Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville hørt med sykehuset hva de mener om en så lang tur i bilsete. Gutten vår ble nylig operert for lyskebrokk, han var i strålende form kun timer etter operasjonen og hadde ingen men etterpå. Vi holdt ham hjemme de dagene sykehuset anbefalte og så var han tilbake i barnehagen. De er jo vant til å se hvordan små barn reagerer etter operasjonen dere skal gjennom så er de beste til å gi råd. Alt med narkose, operasjon osv gikk kjempebra. De tok kjempegodt vare på gutten vår o gikke minst to litt redde foreldre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå