Gå til innhold

Alle gravide - hvordan har dere det?


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går sank temperaturen til 17 grader, og det begynte å regne!!! Helt fantastisk! I dag øspøsregner det og er rundt 15 grader, ME LIKE!!!!! :-) Har vært noen veldig varme dager, og plages litt da.

 

Ellers har bekkenet mitt blitt bedre! Hjelper med fysio og de øvelsene jeg gjør, samt at babyen (som vi kaller Vegard for tiden!) har nok lagt seg litt nedover nå, så bekkenet kjennes mer stabilt. Bekkenbelte er og en fantastisk hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og teller dager. Nå er det bare 32 dager igjen til termin og det holder i massevis! Er rimelig klar for å få igjen kropp og overskudd! Er forferdelig hoven i henda og hos legen i dag så var blodtrykket også litt høyt, så nå blir det kontroll om en uke igjen om jeg ikke merker noen andre symptomer på svangerskapsforgiftning før den tid, da. Er utrolig slapp og orker minimalt. Å reise seg fra sofaen er en anstrengelse jeg prøver å unngå i størst mulig grad, dvs skal jeg få gjort noe i huset så kan jeg rett og slett ikke sette meg ned. Bekkenet funker greit, antagelig fordi jeg ikke orker å gå så mye. I natt våknet jeg to ganger av at det smakte oppkast av munnen min, men jeg hadde jo ikke kastet opp. Syntes det var litt guffent, men regner med at det bare var en sær form for halsbrann... det har jeg nemlig slitt MYE med. Var på journalskriving i går så da føler man jo at det nærmer seg. Laaangt og sytete innlegg fra Sessa, men om man spør får man svar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har vært her inne, jeg blir så kvalm av å være på nettet... Det høres jo helt teit ut, men det er sant! Er snart 18 uker og kvalmen er en nær følgesvenn enda. Emily vil helst sitte oppå magen og bli lest for hele tiden og det er jo litt slitsomt. Jeg synes også det var nice med litt lavere temperatur, lettere å få sove godt nå! Snart ordinær ultralyd og det gleder jeg meg veldig til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 60 dager igjen i dag! ellers går det faktisk ganske bra :o)

Plages en del med bekken, det er jo irriterende.. Magen er ganske stor og poden er passe aktiv, men ligger mye med ryggen inn, så får mange sånne småknuff, så det kjennes ut som bevegelse overalt! :o) vannet er ikke kommet, og det er bra.. :)

Har greid å passe vekten min ganske greit, er superfornøyd! Håper bare poden ikke blir like stor som Edvard, 4 kg hadde vært greit :o)

skal på vekstkontroll i slutten av juli, er han veldig stor da kan det hende det blir igangsettelse...

Gleder meg til å få han ut nå, og ser fram til ammekosen igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...