Gå til innhold

30-årsgave til venninne. Noen ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg fyller snart 30, og jeg aner ikke hva vi skal kjøpe. Noen som har noen gode ideer? Hun har sagt hun øsnker seg noe varig, noe som hun kan huske at hun fikk til denne dagen, men hun vet ikke selv hva dette skal være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp et fint bilde. Vet ikke hvor du bor men Bjørg Thorhallsdottir har veldig mange fine bilder som symboliserer bl.a. vennskap og kjærlighet. Jeg har gitt bort flere av disse bildene selv med stor suksess. Galleriet hennes ligger på Stabekk i Bærum. Du kan kikke på noen av bildene på nettsiden hennes men hun har VELDIG mye mer i galleriet.

http://www.bjorg.info/

Skrevet

Hørtes kjempefint ut med et bilde.

Et fint og spesielt smykke kanskje, hvis hun liker slikt.

Skrevet

Syns ofte det er skummelt å gi bort kunst - da skal man være veldig sikker på hva den andre liker...

Smykker er en god idé - der er det jo mange forskjellige stiler å velge mellom!

En venninne av meg fikk "bli-ny-dag". Ikke akkurat noe varig, men veldig gøy! Med personlig shopper, fargeanalyse etc. Hun ønsket seg det, fordi hun fikk barn for et par år siden, og føler at hun ikke har hatt så mye tid til å bruke på seg selv.

Skrevet

Takk for tips:) De har lite veggplass, og den plassen de har, er fylt med bilder av sønn og familie og sånn. Har tenkt på smykker selv, men hun har en del fra før da. Men kan jo likevel hende hun blir glad for noe nytt:)

Kom gjerne med flere tips

Skrevet

Hva med å prøve å få til en hytte tur en helg med de nærmeste venninene??

Det vet jeg at jeg hadde likt!!

Skrevet

hyttetur var jo egentlig et bra tips, men da må det skje ganske snart:) Jeg har termin i slutten av juli

Skrevet

Hvor mye gir man i 30-årsgave da?

Du kunne kanskje satset på en fotosession hvor hun får bildene i et minialbum? Enten arrangert av deg eller via fotostudio.

Smothiemaker med frukttilbehør?

Piknikkurv med en flaske vin, kjeks og oster?

Skrevet

Ja då må det skje kjapt.. Ta noen tlf til venninnene og få tak i en hytte.

Verre er det ikke. Man må ikke alltid planlegge i det vide og breie for å få en hyttetur til. Det blir nok kjempekoselig!

Det blir iallefall noe hun husker og jeg tenker at hun vil sette pris på det.

Skrevet

Hva med et epletre. Om hun har hage og kommer til å bo der noen år da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...