*tingeling* Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Har gjort det for sikkert snart 2uker siden,og har ennå ikke fått dei klistermerkene i posten!!!!!
Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 venninna mi fikk sine etter et par uker
*tingeling* Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Da får eg dei sikkert snart i posten jippi!!!
Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 jupp hehe... kjempe kule syns jeg:p håper det ikke tar sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lang tid for meg hehe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå