Gå til innhold

Ultralydtermin & Menstermin på samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om flere her inne har ultralydtermin og menstermin på samme dag? Jeg har 15. Juni på begge terminene:-) Spennende med 5 dager igjen til den "hellige" dagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, Her har jeg ul-termin og menstermin på samme dag. Jordmor ble overrasket, det var visst ikke ofte hun så.....hehe.

12. august her.

Skrevet

Samme her :) 11. juli, har ikke hørt om så mange som har samme, så det blir spennende å se når hun kommer.

Skrevet

her og! termin 1. august:)

Skrevet

Jeg har også samme ul og mens termin om 2 dager 12.juni.. Men her ser det ikke ut til at det skjer noe på en stund, har vært hos jordmor i dag og sjekket modning og det var ikke mye å skryte av.. Så her blir det nok overtid... jaja...... Får ta det som det kommer... :)

Skrevet

Samme dato her også.

Skrevet

samme dato jeg også:)

15 august

Skrevet

Her også.. 19.august!!

Skrevet

her åsså:) 19 juli!

Skrevet

Henger meg på jeg også! 17 juni, sju små dager igjen. Håper jeg slipper å gå over!

Skrevet

Jeg ogsá, 21 august! Har fátt den samme terminen pá begge ultralydene, i uke 13 og uke 19.

Skrevet

Jeg har også samme termin på begge;) 1.september her,så fortsatt en stund igjen...

Skrevet

Jeg har en dag i forskjell, så det vil vel nesten si den samme dagen det også :o)

Skrevet

Jeg også, har ul og menstermin 6. juli :)

Skrevet

Med nr 2 hadde eg samme mens og ul termin, og nå med nr 3 har eg samme mens og ul termin...om 9 dager...

Skrevet

Jeg hadde det med nummer en og nå med nummer tre.

Skrevet

Termin 6. august. Både ut i fra mensberegning og UL:) Litt artig ja:)

Skrevet

Jada, samme her også. 8. juni. Så jeg er nå 2 dager på overtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...