Peders mamma Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er nå på dag 30 i syklusen, de to forrige var på 23 og 36, så jeg tør fortsatt ikke håpe på noe som helst, men det er fortsatt håp, inget tegn til tanta enda. Har vært så trist de siste dagene, så mange som jeg kjenner har blitt gravide uplanlagt, vips liksom. Mens jeg og min kjære har planlagt alt, og fortsatt ikke blitt gravid, dette er vår 8 pp, så har ikke holdt på så lenge som mange andre, men jeg blir så trist og lei meg, alt bli liksom så sårt. uff, syte innlegg fra meg her. Måtte bare få det ut litt. Håper alle damer der ute har en flott dag !
Nanamor Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det er lov å syte litt ) Skjønner at du blir lei deg... jeg er selv bare i 3 pp og det eneste jeg ser rundt meg er gravide og barnevogner... dette var liksom noe som skulle gå kjapt og greit, aldri tenkt over at det skulle være noe problem.. naiv som få kanskje men.... Men vår tur kommer nok skal du se, plutselig sitter den! Lykke til videre og ha en strålende dag.
Peders mamma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg tenkte slik jeg og, men bare det å skulle få tilbake tanta var en kamp for så å få en syklus i det hele tatt. Så jeg var nok litt naiv jeg og...tror ikke vi er alene! Takk for svar;Nanamor:) Jeg krysser fingrene for oss begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå