Gå til innhold

Komfortabel hytte


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Vi (vel... mine foreldre!) har hytte i Østfold, noen minutter unna vannet og stranda. Hytta har strøm, men ikke innlagt vann. Jeg har omtrent vokst opp der sommerstid, så vann i springen har jeg aldri savnet.

 

Nå legges det opp til vann og kloakk i området, så om et år eller to skal det bygges ny hytte! Gleder meg til det! Da får jeg nok med meg mannen min dit lenger enn en 4-5 dager i strekk også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner mannen din godt jeg.... ;)

 

Mamma og pappa har nettopp pusset opp hytta si og fått innlagt vann. Har ikke vært der på sikkert 15 år (før eide de den sammen med mammas søsken så vi hadde ikke mulighet til å bruke den akkurat når vi ville og i tillegg er jeg ikke så veldig glad i å gå på ski og hytta ligger ved hafjell). Men nå tror jeg nok vi kommer til å dra opp dit oftere. Litt deilig å slippe utedo og vann som må hentes nede i dalen. ;) Nå er det dusj, vaskemaskin og badstue! Det blir saker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk pumpedusj for noen år siden heldigvis. Men gleder meg til å slippe utedoen og det evige maset med å ta oppvasken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig komfortabelt ut. Sikkert veldig greit når en har unger. Jeg er vant til hytte uten vann og strøm, syes det er veldig sjarmerende. Men klart ikke så komfortabelt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og hytte uten vann. Har strøm og en snurredass som fungerer helt fantastisk! Men vann savner vi, hadde vært deilig med innlagt vann, iallefall til oppvask og sånt. Er snakk om det, men det har det vært i mange år. Mamma eier sammen med sin bror og mine to fettere, så da blir det ikke lett å gjøre ting som man vil og når man vil....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vinteren så har vi måttet sitte på isoporring på doen så vi ikke skulle fryse av oss skinkene! ;)

 

Oppvaskmaskin, hmm.... lurer på om mamma og pappa har det? Har helt glemt å spørre. Har ikke vært der oppe etter at de pusset opp til mammas store fortvilelse. De overtok i pinsa, men vi har vært opptatt med hage og hus. Nå er det liksom litt for sent, selvom mamma stadig minner meg på at det er 15 min til sykhuset på lillehammer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...