Gå til innhold

Analsex mens man er gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe problemer vedrørene dette?

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge dere ikke bytter analt/vaginalt uten å vaske grundig mellom "skiftet", så er d vel ingen problem?

Analsex kan vel kanskje være litt mer ubehagelig nå da..men prøv dere frem...så lenge dere er flinke med hygienen så

Skrevet

Hadde en periode jeg var VELDIG kåt fra ca 3 til nesten 6 måneder på vei, og da ble jeg også plutselig veldig gla i analsex. Helt hekta nesten. Noe min kjære satte utrolig pris på -han elsker jo det :)

Jeg synes det var sinnsykt deilig og opphissende. Trengte nesten ikke vanlig sex (vaginalt), for jeg syns analsex var så digg. Rart det der...

Nå har desverre den ekstreme kåtheten gått litt over. Har fortsatt analsex avogtil, men det er ikke så godt som det var.

Skrevet

Hei. prøvde det for første gang for et par dager siden. eller prøvd før men ville ikke mer etter han penetrerte første gang. følte også at jeg måtte på do..:P men når jeg fikk holde fingrene rundt penisen hans følte jeg på en måte at jeg hadde kontrollen (selv om jeg ikke hadde det) og da gikk det bedre. men var nok laaangt bedre for han enn for meg for jeg synes kun det var opphissende ikke noe spesielt deilig.

tror dere jeg vil like det neste gang eller neste gang der igjen? er jo veldig kåtende og vil så gjerne gi han det og like det selv:P

Skrevet

Sorry meg, men ÆSJ! :P Hvorfor bruke nummer to når man kan bruke den normale?? Tydeligvis synes noen dette er godt og tenner på det, så da er vel i grunnen det grunn nok..Men er det ikke vondt da?

Jeg synes bare det å bæsje en stor kabel er vondt, så kunne aldri verden tenkt meg å ha penisen til kjæresten inni der!!

Åsså for han da, hvordan tenner de på bæsjehullet liksom? Fortrenger de hva som egentlig bruker å komme ut der? Håper de fleste bruker kondom da, for herregud så mye bakterier det er der. De kan jo få urinveisinfeksjon!

Åja, hvordan blir man kvitt rester der inne i det hele tatt? Uten å skylle det rent på noe vis..?

Er glad mannen min ikke har interesse for dette! :P

Vi er rimelig enige om det at vi synes det er ekkelt.

Men respekterer jo at andre ikke er som oss..:)

Skrevet

stimuler klitoris samtidig, og ta cm for cm... til slutt ber du om at han tar deg hardere... tro meg. !! =)

Skrevet

Jeg syntes det var litt ubehagelig til å begynne med, men når man klarer å "slappe av" er det utrolig deilig. Ok med litt forandring også, og mannen min synes det er veldig digg...

Skrevet

Problemene kommer vel ikke før dere blir gamle, i form av sivende avføring fra en slapp lukkemuskel. Den er ikke laga for penetrering,men for utgang.

Men nyt det mens dere kan.

Jeg driter i det ;-)

Skrevet

Joda, vanlig er best.. til vanlig.. men ikke når jeg er gravid.. syns det rett og slett er vondt å bli tatt vanlig eller fingra når jeg er gravid, men analt går greit..

Hvis man bruker glidemiddel har jeg aldri sett at det blir no møkk på penis..

-men vil ikke ha analsex dersom jeg akkurat har vært på do.. just in case.. (har fått det for meg at det er da det kan komme litt rester og farge)

i dont know..

Skrevet

Skikkelig bra å ha hele det lange og fordomsfrie (ironi) innlegget, bare for å konkludere med at man respekterer at ikke alle er som seg selv...

Men for å svare deg; nei, det er ikke vondt hvis man bare er litt forsiktig til å begynne med, man bytter selvsagt ikke hull frem og tilbake og det er ikke avføring i tarmen med mindre man må på do - og da er man vel neppe så kåt.

Skrevet

Nå blir jeg sikkert bekyldt for å være en grisete tenåringsgutt men jeg spør likevel.. Har man analsex bare bakfra eller vanlig misjonærstilling også? Hva er best?

Skrevet

Man kan ha både bakfra og misjonærstillingen, men personlig liker jeg at han tar meg bakfra mens vi ligger på siden.

Har prøvd å ri han med ryggen min mot ansiktet hans, men det var forjævligt vondt så det gjør jeg ikke igjen:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...