singo Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 mini hatet det når jeg skulle gi han dette i sted! laget selfølgelig en hel haug av det i går som jeg fryste ned i små porsjoner:( tenkte litt på brun sos,men er det mye saltinnhold i posepakkene?
Sivalur Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville nok ikke brukt posepakke nei, mye salt i de. Hva med å ha i litt olivenolje eller rapsolje, forskjellige krydder går an, og du kan spe de ut med brokkoli, sellerirot, persillerot og pastinakk. Da blir det litt andre smaker, kanskje han liker det bedre?
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 gutten min er veldig gla i paprika-krydder. det er ikke tilsatt salt....
uups123 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 kasnkje du kan tilsette leverpostei så får han i seg jern også, min gutt er veldig glad i å få brokkoli oppi..
Sivalur Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 De fleste vanlige krydder kan du bruke, ikke sånne blandingskrydder for de er ofte tilsatt salt, men timian, basilikum, rosmarin f.eks. kan du prøve deg frem med. Og paprikakrydder som hun over skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå