uups123 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Noen som har hatt føflekker som har vokst og som klør uten at de har vert noe farlig..?
Libido- Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 jeg hadde en i "truse kanten" som vokste og klødde til tider. Den var heller stygg så fikk den fjernet. Syntes det var litt skummelt å da =) Den ble sendt inn for sjekk men var ikke noe galt.
uups123 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 akkurat sånn er min og.. bare litt lenger inn enn trusekanten...=P
Tommage♀♂ Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Så lenge føflekken har en markert kant, og ikke er veldig flekkete/rotete i fargen er den mest sannsynlig snill=)
uups123 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 ah litt betryggende da...=) men hvorfor vokser de da?
Libido- Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Det vet jeg ikke. Men du kan jo bare fjerne den? Tar 5 min hos legen. Lite stikk med bedøvelse så skjærer hun den av =p
uups123 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 ja kan jo de... men gruer meg litt...=P men må vel snart rote meg til å gjøre de ja...
Kjukka Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Har en føflekk forma som ett hjerte på rompa jeg... Rett utfor trusekanten... Kjempesøt Den har klødd litt, men ikke vokst noe særlig. Fikk tatt en prøve av den og den var fullstendig ufarlig
uups123 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2008 Hvordan tok du prøve av den da..? uten å fjerne den? Litt søtt med en som er forma som ett hjerte da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå