Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt føflekker som har vokst og som klør uten at de har vert noe farlig..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en i "truse kanten" som vokste og klødde til tider. Den var heller stygg så fikk den fjernet. Syntes det var litt skummelt å da =)

Den ble sendt inn for sjekk men var ikke noe galt.

Skrevet

akkurat sånn er min og.. bare litt lenger inn enn trusekanten...=P

Skrevet

Så lenge føflekken har en markert kant, og ikke er veldig flekkete/rotete i fargen er den mest sannsynlig snill=)

Skrevet

ah litt betryggende da...=) men hvorfor vokser de da?

Skrevet

Det vet jeg ikke.

Men du kan jo bare fjerne den? Tar 5 min hos legen. Lite stikk med bedøvelse så skjærer hun den av =p

Skrevet

ja kan jo de... men gruer meg litt...=P men må vel snart rote meg til å gjøre de ja...

Skrevet

Har en føflekk forma som ett hjerte på rompa jeg... Rett utfor trusekanten... Kjempesøt ;) Den har klødd litt, men ikke vokst noe særlig. Fikk tatt en prøve av den og den var fullstendig ufarlig :P

Skrevet

Hvordan tok du prøve av den da..? uten å fjerne den? Litt søtt med en som er forma som ett hjerte da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...