tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Etter flere ukers sammenhengende solskinn ser det ut som værgudene skal ta igjen med oss bergensere nå. Og jeg som må gå for å handle og gå for å hente barn i barnehagen etterpå! Sukk... Men deilig å få litt bukt med skogbrannfaren, da.
Honningmelon Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Her er det sol, men det blåser no innmari! Er visst meldt regn her denne uka også. Blir litt godt etter mange dager med 30 varmegrader :-)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja, det var egentlig godt med regn i Bergen nå. Verre med den sinnsyke vinden, syns jeg...
1kar&1møy&meg™ Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 se positivt på det, nå er det kanskje lov å brenne bål igjen på st hans dersom det fortsetter noen dager håper bare st hans blir fin da.......
La Perla Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Synes også nesten det var litt deilig med litt regn. Bare det ikke varer for lenge.
cherry coke Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Her er det skikkelig vestlandsvær. Blåser og høljer ned. Litt koselig synes jeg. Gleder meg til å være inne i ettermiddag=) Skal bare kose oss, lese bøker, kanskje leie en film også.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Er tydeligvis sovevær for minsten ;-) Han har nå sovet 1 time lenger enn han pleier :-D Herlig...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 skulle kommet litt regn hit også... trenger det nå som det brenner så voldsomt i skogen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå