Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et slitsomt svangerskap med langvarig kvalme først, og deretter bekkenløsning og magesmerter. Har kanskje hatt 2 uker i løpet av hele svangerskapet som har vært ok. De siste tre mnd har bekkenløsningen og magesmertene bare blitt verre og verre, og nå er jeg helt handicappa. Fullstendig lenka til sofaen, og det er et prosjekt bare det å gå på do. Dette påvirker jo humøret og. Stakkars mannen min. I går kommenterte han at nå så jeg sliten ut, og resultatet var at jeg grein så tårene spruta. Har 4 dager igjen til termin, og det virker som en hel evighet. Det eneste positive er at jeg har hatt angst for fødselen de siste 3 ukene, men nå er jeg så lei at jeg snart ikke orker å være redd i det hele tatt.

Puh, godt å få ut litt frustrasjon her. Føler at familie og venner får litt mye om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja dette tar på...

Kjenner det selv.. men det sies at vi glemmer.

Nå har du ikke lenge igjen, håper det skjer noe snart da!

Du må iallefall ha masse lykke til!

Skrevet

Jada man glemmer, men nå blir det ikke fler på meg. Hadde et komplisert svangerskap sist også, men forestiller meg at det må være litt trist å vokse opp som enebarn så jeg ønsket at vesla skulle få søsken. Angrer jo ikke på det altså, men skal bli godt å få det unnagjort.

Lykke til til deg og!

Skrevet

Visst är det gott att få ut lite frustration! : - )

Ska säga som en väninna sa till mig: Du får en kjempe premie efteråt som är värt allt och lite till :)

Lycka till!!

Skrevet

Så heldig du er som kun har 4 dager igjen til termin! Du får ha lykke til med fødsel :-D

Jeg skal ligge på sofa'n i ni uker til jeg... hvis alt går etter planen.

Skrevet

Føler med deg! Syns at tida går saktere nå enn for noen uker siden, men det er vel bare sånn at når man ser tilbake så virker det som om tida har gått fort.

Lykke til til deg og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...