Eowyn Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Noen som har født der? Har få venniner som har erfaring derfra (bare en kollega faktisk - som var veldig positiv) Noen som kan hjelpe med litt mer info/erfaringer så blir jeg kjempeglad, det gjør det litt lettere å velge :-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har aldri født der inne, det ville jeg ikke. Men er jo veldig flott da..har vært på ett av rommene, dobbelseng, stort badekar , flott utsikt osv osv...lyse og veldig pene rom:-) Ikke at utsikten betyr så mye under fødselen da men hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå