Gjest Trollbundet Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg leste akurat om PMS på nettet.og da kom d frem en link fra Youtube.Der var det en svensk programleder for et program som spydde! Hun sa hun hadde menssmerter! Jeg har vært litt plaget med kvalme de siste dagene(skal ha mensen i dag vis jeg får dem samme dagen som jeg har fått 2 mnd på rad,dag 26),da spesiellt når jeg skal skifte bæsjebleie på min 2 1/2 årige datter,eller tørke henne i rumpa vis hun har bæsjet på do. jeg husker ikke at jeg har vært kvalm i disse tider før,d kan hende,men husker ikke! Ihvertfall ikke når jeg tørker rumpa/skifter bæsjbleie!
Dunder Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Kvalmen er vel ikke et symtom på menstrasjon, men man blir ofte kvalm av selve smertene. Jeg spyr hver gang jeg har mensen, hver gang jeg har sterk hodepine/migrene, spydde en gang jeg klemte fingeren i bildøra og spydde under hele fødselen. varierer nok fra person til person - har kanskje noe med hvilke nerver som er mest sensitive eller noe?
1974 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 jeg pleier ikke å være kvalm rundt menstider men nå sist ble jeg kvalm 1-2 dager før. Hadde og menssmerter.
Gjest Trollbundet Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 1974: Ok.Var det slik at du ikke tålte så mye,f.eks spesielle lukter eller se noe kvalmt? Ikketålte bæsjebleier f.eks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå