Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tanta på besøk i dag -igjen. Nå går vi mot 14. pp! Hvor lenge har dere prøvd folkens? Hva gjør dere for å få humøret opp etter nok et mislykket forsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tilhører ikke jeg her lenger.. men syns det var trist du ikke hadde fått noen svar..

Jeg hørte jo til her ganske så lenge, dessverre. Og (uten blyghet) var jeg en av dem som fikk dette forumet opp å gå.. slitere altså:o)

Det gikk 2 år her, med 3 aborter og mange tårer og sinne! Humøret gikk veldig opp og ned.. når tanta kom var jeg noen ganger så lei meg at jeg følte meg mislykket som kvinne.. andre ganger ble jeg sinna og bannet alle rundt meg både opp og ned - og sideveis;o)

MEN, så skjer mirakelet.. og da er det verdt det..!

Lykke til, håper du fanger spiren snart:o)

Skrevet

første gang jeg er her inne da.. vi bare "bare" prøvd i 8 måneder... så jeg har ikke såå mye jeg skulle sakt egentlig...

etter neg test blir jeg deppa , griner litt , blir sint litt men så må en bare forsette å prøve , tenke at en gang blir det vår tur...

og av og til tar min kjære og meg en tur i baby butikker , ser litt og finner ut hva vi har lyst på og gleder oss.. hehe...

Skrevet

Tusen takk for svar :) Er i bedre humør nå, bestilt time hos gyn, og gir meg ikke før det skjer noe! I dag er jeg faktisk veldig glad :)

Skrevet

Hei Andrea

Det er ikke alltid så mye aktivitet her inne, men velkommen! Jeg er her litt til og fra. Får av og til nok og ligger unna hele emnet i perioder, men så kommer jeg tilbake da... blir jo ikke gravid så.

Oppfordrer deg virkelig til å kontakte lege og gynekolog, som jeg forsto at du hadde tenkt nå? Det tar laaaaaaaaang tid å komme igjennom utredningene.

Vi har endt med å få vite at årsaken hos oss ligger hos mannen. Dårlig svømmekvalitet, må ha ICSC trolig. Skal ta ny sædprøve over sommeren for å dobbeltsjekke.

Håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Takk for det, lioness :)

Oi, tar det så skrekkelig lang tid? Har bestilt time, fikk faktisk denne uken. Hva skjer på slik utredning? Koster det mye?

Hva er ICSC egentlig? Er visst ikke så dreven i dette jeg. Ønsker dere uansett lykke til med prøvingen! Er ordentlig vondt at det aldri skjer noe! Godt at her er vi flere som kan hjelpe hverandre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...