Gå til innhold

Erfaring/kjennskap til BabyTravel Grizzly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en vogn på reflex.no som høres bra ut og var kjempefin. Noen som har erfaring med denne? Vogna heter BabyTravel Grizzly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på reflex på tiller før idag. spurte om de hadde den inne. for hadde også sett annonsen. de var utsolgt, men hun som jeg snakket med frarådet oss å kjøpe denne vogna. Hun sa den var alt for tung og selv om den var billig mente hun at den likevel ikke var verdt pengene.

Etterpå dro vi på reflex på lade, der hadde de den fortsatt. måtte bare prøvekjøre den litt av ren nyskjerrighet. jeg syns den var veldig tung å svinge - og det inne på et gulv. mye tyngre enn simo til og med.

Skrevet

Hm, så dumt da. Den så jo så bra ut. Takk for svaret. Skal også til Lade, så skal prøve den da.

Skrevet

heihei... jeg har hatt denne vogna... synes den var kjmepe god og kjøre jeg, gode dempere og. eneste minus er at bagen er litt liten. ellers satt jenta mi bra i sportsvogndelen. og noe som også er litt dumt er at stillingene på ryggen er litt dumme, blir liksom enten og sitte rett eller i hvilestilling, men hørt om flere vogner som er slik. men dette gikk greit for oss. vil absolutt si den er verdt prisen. den er vel kansje på salg til 2000 enda? har jo bare brukt den til mi på 7 mnd så vet jo ikke om tyngen vil være noe problem når ungen blir større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...