Guttebaby:) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hva er forskjellen- eller er det kanskje ikke så stor forskjell... Og hvordan kjennes dette ut? Er det sånne "knytninger"/"småkramper" (som gjør ganske vondt) nederst i magen som går fort over før det kommer tilbake igjen...? Jeg har dette (veldig uregelmessig), og er en uke til termin, men førstegangs som jeg er er jeg neimen ikke sikker på hva dette egentlig er:) Håper noen kan hjelpe meg:)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kan nok dessverre ikke hjelpe deg siden jeg ogsaa er en grönn förstegangs, men hvis det er noen tröst har jeg ogsaa disse uregelmessige knytningene. Har ogsaa tak i ryggen i ny og ne, men ingenting regelmessig. I likhet med deg har jeg en uke til termin.. Anyone?
Sikkertforgammel Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Maserier har ingen effekt på livmorhalsen, er småvonde kynnere. Modningsrier er småvonde kynnere som HAR effekt på livmorhalsen. Hehe, ikke enkelt å vite hva som er hva, siden de kjennes omtrent like ut ja. Begge deler kan kjennes både i ryggen og magen samtidig el bare en av plassene.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Evig optimist!... satser paa at det er modningsrier og ikke bortkastede maserier vi har da:-)
Sikkertforgammel Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hehe, så sant så sant =) Jeg har egentlig innstilt meg på å gå 14 dager over og måtte settes i gang, siden det skjedde meg for 2 år siden da jeg skulle ha 4. mann... Men hadde den gang ingen plager eller "modningstegn", bortsett fra masse vanlige kynnere uten smerte, og bekkenløsning. Hodet sto høyt helt til han blei tvunget ned av riene midt i fødselsforløpet :S Det viste seg at babyen satt fast i navlestrengen, hadde den to ganger rundt halsen og kom seg ikke ned... Huff, ikke noe arti det nei... Denne gang er hvertfall ikke det tilfelle!! Sett på ul at navlestrengen ikke er rundt halsen nå! Nå kjenner jeg alskens menssmerter, stikkinger nedover, nedpress, kynnere med smerter, blir "doven" i beina (sikkert babyen som presser på nerver i bekkenet) osv osv. Er vel derfor jeg har et liiite håp om at denne babyen kommer i "normal" tid Håper for vår del at vi kommer i gang snart =) =)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Oi! Hörtes ikke noe morsomt ut slik du hadde deg sist.. saa er glad paa dine vegne at du har alle disse smertene denne gangen ;-) Hvor langt er du paa vei?
Sikkertforgammel Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Termin om 1 dag nå!!!!! 12 juni! Men som sagt, jeg tror det ikke før jeg får se det, kommer vel til å gå laaangt over, selv om jeg denne gang har masse tegn på at noe er i gjære Enn du da, når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå