Gå til innhold

Stikninger/ verk i magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går og i dag kjenner jeg tydelig at det stikker/ verker i nedre del av magen spesielt på høyre side. jeg kjenner det godt når jeg bare sitter i ro også nå. først merket jeg det bare når jeg gjorde brå bevegelser som å reise meg opp fort eller sette meg ner på huk. er ikke dette et vanlig graviditetstegn? eller hva ellers kan det komme av? er ikke helt siker på når jeg hadde egløsning men hadde hvertfall brunlig utflod( mer utflod enn vanlig) mellom den 20- 25 mai. sluttet på pillen den 11 mai og fikk en blødning den 12 som varte i fem dager, antok dette var mensen. har altså ikke fått mensen igjenn ennå. tok en test i dag men den var negativ selv om jeg kan skimte en svak strek dersom jeg legger goviljen til:) når kan jeg egentlig teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et graviditetstegn ja!:) Men det kan hende at du produsere hcg sent, eller at stikkingene du kjenner er festesmerter, og da tar det noen dager før kroppen produserer nok hcg til at testen blir positiv. Ellers så kan det jo faktisk hende at det er eggløsningssmerter du kjenner, syklusen kan bli ganske surrete etter p-pille slutt. Når man slutter på pilla kan man også av en eller annen grunn få en del graviditetssymptomer i begynnelsen, sikkert fordi kroppen jobber for å komme tilbake til seg selv. Så det er ikke lett å si hva det kan være, men test igjen om 3-4 dager, håper den blir positiv da!!:)

Skrevet

takk for svar:) ja jeg får nok bare teste et par dager fremover. har liksom aldri hatt sånne stikninger i magen før:) håper håper.....

må bare si generelt til alle her på forumet at jeg er sååå gla jeg fant dette forumet,,, mye hyggelige folk som svarer selv om jeg kanksje har noen dumme spørsmål iblant. men er i første pp så er mye nytt for meg som skjer:)

Skrevet

ringte en spåkone i dag:) før jeg rakk å spørre henne sa hun at hun følte jeg var gravid!! jeg var nesten 3 uker på vei visstnok.. jeg har allltid trodd at en eventuell unnfangelse skjedde den 22 mai( tror jeg hadde eggløsnng da).. så da stemmer den datoen at jeg er nesten 3 uker på vei. tok som sgt en test i dag som var negativ.. dersom unnfangelsen skjedde den 22 mai når kan jeg få en positiv test? er 19 dager siden i dag. har hørt at man kan teste positivt først minst 19 dager etter samleie...da kan jeg vell teste positivt en av dagene denne uken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...