Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Kjøpte noen stolputer på en interiørbutikk på fredag, men de passer ikke til stolene. Jeg har kvitteringen men det står ingenting ang. bytting på den. Putene var nedsatt fra 129,- til 90,- Noen som vet om jeg får bytta til noe annet? Regner med at jeg ikke får pengene tilbake siden det var på salg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det er kjøpsloven. Gå inn på www.lovdata.no og søk. Da finner du loven og kan finne det ut selv. Tror du får byttet til noe annet, er jo bare å prøve.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Tror ikke du har rett til å få byttet, men de fleste butikker gir deg nok lov til å bytte i noe annet/ tilgodelapp.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Du får helt sikkert ikke pengene tilbake, men tror nok du får tilgode lapp eller bytte i noen annet ja..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 De fleste har "egne" regler ang bytting, og spesielt ang salgsvarer.. Gjelder det varer de har mer av, får man som regel byttet i noe annet, men er det "gamle" varer så er det veldig individuelt. Man får som regeø ikke pengene igjen for salgsvarer.. Noen kjeder gir penger tilbake så lenge man har kvittering, så jeg tror bare du får dra tilbake å høre med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå