lillemy83 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 litt gøy å høre om fler her inne har termin på samme dag=) og hvor skal dere føde? jeg selv skal føde på kongsberg!
Går for gull Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei. Ja, jeg har termin den 16 november:) Blir spennende å se om den flyttes etter ul den 17 juni da! Jeg skal føde på Gjøvik denne gangen også. Har en sønn fra før som så vidt rekker å fylle 2 år før neste kommer:) Du da?? Har du barn fra før??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå