Opp og hopp Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hva skal vi velge til stua vår? Huset er helt nytt, med gipsvegger. Slettvegg med maling eller tapet? Hva er finest, mest holdbart, dyrest?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Vi valgte strie som vi malte. Veldig fornøyd med det! Pass på å bruke gipsskruer når du kommer så langt som til å henge på veggene, gips er noe hersk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå