Gå til innhold

Hvor mange her inne er ca 30 +/- år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

????

Sellv er jeg 31 år. Har inntrykk av at det er mange yngre her, uten at det er noe galt i det. Men er vi flere som er over 30 her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 30 nå i sommer:)Venter nr 3.

Skrevet

jeg er 30. Er nok mange yngre her inne, men i barselgruppen min (med nr. 1) var jeg yngst! Har en gutt på 1 år fra før, og er 14+3 på vei med nr. 2.

Skrevet

over 30 her også :o)

Skrevet

Heisann :-) Jeg er 33 år (minus 8 dager) hehe.

Skrevet

Eg blir også 31 i slutten av juni..venter nr 3 i september:)

Skrevet

Jeg er 34 år og dette er vår første:) Har også inntrykk av at det er veldig mange yngre enn meg her inne, men ser der! Her er jo flere over 30 jo:)

Skrevet

Jeg blir 36 i slutten av mnd,huff gammal jo. hehe. Venter mitt 4. barn i desember. Har fra før tvillinger jente og gutt på 9 år, ei lita snuppe på 9 mnd:)

Skrevet

Jeg er også 30 og venter mitt første barn. Tok sin tid å finne prinsen og bli klar for mammarollen ;)

Skrevet

Jeg blir 30 senere i år, og er gravid med nummer to :-)

Rekker sikkert å få feire 30 års dagen min med stor fest dom jeg har lyst til :-)

Hva med dere andre ? Feiret dere 30 års dagen med venner, mat og fest ??

Gleder meg sånntil å kose meg med en flaske Martini Asti, hihi.... :-)

Skrevet

Jeg har akkurat fylt 35 år og dette er førstemann:-)

Skrevet

Er 33 og er mor til 2. Venter en liten attpåklatt i november.

Skrevet

Eg er 32 år og venter barn nr. 2. Har gutt på 13 fra før... Litt aldersforskjell kan doke sei;-) Men satser på god hjelp til barnevakt nå:-)

Skrevet

Jeg er 30, venter nummer 4 i oktober (har fylt 31 innen da..)

Skrevet

38 år ung her..

Skrevet

Jeg er 33 år, men fyller 34 før barn nummer tre kommer i oktober :o)

Skrevet

Jeg er 29 år og venter nr 1 i desember:-)

Skrevet

29år her og venter nr.1 den 14.okt:) En liten gutt:)

Skrevet

Er ikke over ritkig enda... 29 år, har termin 5 dager før jeg fyller 30. Så krysser fingrene for at babyen ikke kommer på overtid så jeg rekke rå bli mamma for før jeg blir 30 :P

Skrevet

Jeg blir 30 om halvannen måned. Synes også det er veldig mange unge her, og må innrømme at jeg ikke helt føler jeg kan relatere meg til tenåringsgravide.

Skrevet

Fylte 30 8 mars og feiret med samboer, foreldre og svigerforeldre med en bedre middag med vann i glasset :-) Det tok sin tid før jeg og sambo fant hverandre.. Takk og pris for at vi begge ventet med barn til nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...