tmha Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 jeg fikk en sønn for 4 måneder siden. siden jeg ikke fikk noe melk har jeg ikke kunt amme. jeg fikk tilbake mensen for 2 månedersiden, kan jeg bruke tampong nå??
Promp Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det er vel bare deg selv som kan avgjøre det... Om du synes det er greit med tampong nå, så er det jo ikke noe i veien for å bruke det? 4mnd siden du fødte er jo en stund, så jeg ville ikke vært redd for det hvert fall...
ninanja Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Kan du vel! Det er bare i renselsestiden det ikke anbefales å bruke tampong. Men vær forberedt på at du kanskje må bruke de grønne ob-ene når du blør mest. Jeg har blødd mer etter fødslene enn jeg gjorde før jeg fikk barn, og må variere fra grønn de dagene jeg blør mest til blå på slutten.
tmha Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 tusen takk for svar:) jeg har alltid blødd ekstremt så grønne er ikke såå veldig nytt:) men tusen takk forsvar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå