La Perla Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil helst ikke lage en salat eller pastasalat, for det er det sikkert så mange som gjør. Og så må det gå relativt fort, for det er ganske knapp tid mellom jobbslutt og avslutningens start. Er det noen som kommer på noe lurt?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Pizzahorn? Hvis du laget mye klart på forhånd i kjøleskapet kan det jo gå ganske fort...
La Perla Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja, det var lurt, men må ikke de heve en stund og sånt da?
Reveenka Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hva med å bare dandere spekeskinke og potetsalat på et fat, og kanskje melon ved siden av? Kanskje noen rundstykker? Avslutningene kommer tett som hagl nå - skole, bhg, lag&foreninger osv... c",)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jo, de må kanskje heve en stund... Har ikke noen som kan lage den deigen for deg da? ;-) Er jo typisk noe som unger/ ungdommer liker.
La Perla Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Jo kanskje noen av jentene mine kan lage den rett etter skolen....
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Legg opp spekemat og lomper på et fat, sett rømmeboksen ved siden av, pent pakka i folie... eggerøre om du har tid. Eller laks/eggerøre.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 kyllingsalat kansje=) ,horn eller spekemat og eggerøre+ kansje rundstykker
Himmel og hav Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 minipaier: Kjøp ferdige butterdeigsskall ( ser ut som muffinsformer) disse fyller du med skinke, sopp, ost - hva som helst egentlig. Tømmer over en eggestand og steker dem i ovnen på 200 i ca 10 min, til de er faste. De er gode både varme og kalde, og jkan godt lages dagen i forveien. kyllingvinger og en skål med sweet chilisaus til å dyppe i. Stek sveler/ lapper, og ta med tyttebærkrem til (to deler piska krem, to deler seterrømme og en del tyttebærsyltetøy - smak til med sukker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå