Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke str. dere har kjøpt på håndklær som skal brukes til babyen? Både badehåndklær og de som skal brukes til stell og stellebord..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt har vi kjøpt håndklær på 90x90 og 50x90. Fant fine ganske billige håndklær på Kid, men vet at Spar kjøp også har.

Skrevet

Vi har også kjøpt sånne med hette. Finnes noen fine, ikke så dyre, på Princess.

Skrevet

Kanksje litt dumt spørsmål - men hvorfor må de små ha egne håndklær?

Det er jo selvsagt hyggelig med søte, små med hette etc. Men er det nødvendlig mon tro?

Skrevet

Overhodet ikke. En sånn greie handelstanden har funnet på, a`la gravid-setebelte, bare noe tull egentlig.

Men søte er de jo... :)

Skrevet

Jeg har også lurt på hvorfor barnet trenger egne håndklær. Jeg har tenkt å bruke de vi har, men er åpen for at det kan hende at jeg må supplere litt. Men dette ordner jeg dersom det blir nødvendig etter at beibien er født. Jeg må av og til minne meg selv på at butikkene heldigvis er åpne etter at beibien er født også! ;)

Skrevet

For vår del handler det nok litt om at vi ønsker at hun allerede nå skal ha sine egne ting. Dessuten har vi måttet supplere fordi vi hadde litt lite fra før, så egentlig mest derfor. I tillegg har mamma gått inn i bestemortåka og utstyrer oss (vel, henne) med håndklær med hette, fine motiver osv. hehe.

Men lenge før handelsstandens gjennomslag var det visstnok vanlig at barn hadde egne håndklær, av hygieniske grunner, men i dag vasker vi jo alt på 60-95 grader uansett så det skal jo ikke ha noe å si :)

Skrevet

Hihi - bra svar, Ausgustbarn!

De er fantastisk søte - og kommer nok til å supplere på mange barnehåndklær :)

Skrevet

Vi kjøpte bare flere vanlige håndklær vi, for det blir brukt fler enn før. babyhåndklær har vi fått litt her og der i gaver, men ikke noe vi spesielt har ønsket oss eller hatt bruk for.

Skrevet

Hei!

Av erfaring fra forrige baby så synes jeg det er veldig praktisk med egne håndklær til baby og til stelling. Fordi...man bruker mye håndklær og kluter ved skifting av bleie, mye stiss og bæsj:) Så vi har kjøpt små billige håndklær i hvit på ikea. De koster bare 5 kr stk. Disse er passe små og bra pris. Så fyller ikke vaske maskinen seg opp med store håndklær...vi har også kjøpt noen "hådklær" på spar kjøp (minner om laken) vet ikk hva de kaller de. Disse er også praktiske til alt!

Skrevet

anbefaler sånne deilige tynne flanell-"bleier" de har på spar kjøp. De er 70x70. og selges i pakker av 6 trur jeg.

Hadde det til forrige også.. og er perfekte til å ha oppå stellematta, og tar liten plass i stellebaggen! De er deilige myke for den lille!!

Skrevet

Trodde man brukte egne babyhåndklær fordi de var mykere jeg?

Bruker dere skyllemiddel når dere vasker dem? hvilket merke, er dere nøye på å bruke nøytral? Eller er det omo colour?

Skrevet

Vi blir ikke og kjøpe nye håndklær denne gangen, kjøpte til Amalie men vi brukte nå bare håndklær etter hvilket som lå øverst i skapet.

Vasker de på 95 grader uansett så reine blir de jo, bruker nøytral pga sambo og Amalie reagerer på vanlig vaskemiddel med parfyme i, bruker skyllemiddel fra nøytral også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...