_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har i lang tid vært plaga med sånne mens smerter. I går var jeg hos jordmor og jeg fortalte dette til ho og ho sa lissom ikke noe på det, men ho sa at skulle de smertene og det andre jeg plages med bli værre så skulle jeg kontakte føden... Smertene i magen er ikke værre enn i går, men jeg har de enda og ho sa at de ville jeg nok ha svangerskapet ut.. Er det normalt og han sånne mens smerter? Jeg sa også til jordmora i går at jeg verker litt bak i ryggen og, men ho sa ikke noe mer på det... Men jeg tenker jeg ringer føden når sambo kommer hjem fra jobb og snakker litt med de... Jeg er 32+2 idag....
August jente Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 det er bedre du ringer føden å hører kanskje du kan få komme på sjekk... lykke til...
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har det også sånn noen dager, mens andre dager merker jeg det ikke.. Jeg er førstegangs og helt grønn på dette her, men jeg tror at dette er kynnere, og har egentlig tenkt at så lenge jeg kjenner liv, og det ikke blir værre så kontakter jeg ikke føden, men så fort det blir værre så kommer jeg til og ringe dem.. Jeg er 37 uker i dag, og har vel hatt dette i noen uker...
AnonymeAnine Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk svar fra min jordmor at det er sterke kynnere. Om du verker i ryggen også ville jeg bedt om en ordentlig sjekk, bare for å slippe å bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå