ruffen Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Babyen på 6 mnd sliter sånn med hard mage. Hvor mye malt kan jeg gi på en dag? Og hva er best, gi oppløst i vann i engangssprøyte, eller i maten?
Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 gi en halv tskjed i hver tredje flaske hvis h*n får mme... hvis ikke kan du løse det opp i kokende vann og gi h*n. ikke gi myr.. det kan gi motsatt virkning... et annet tips er og ta litt såpe på tempen og iritere litt i rumpa, eller skåle av en såpebit og putte i rumpa, det gjør så at babyen får bærsjet mye lettere...
ruffen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Hva mener du med "skåle av en såpebit"? Skjære av en bit og stappe i rumpa? Har hørt noe lignende før. Kanskje jeg skulle prøve det? Har du prøvd på baby selv med godt resultat? Hun får mm, så jeg får løse det opp i vann.
Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 ja skjære av en bit... på str med en stikkpille... jeg anbefaler og prøve det ja... da bærsjer de ganske fort også... du kan løse opp ivann ja... ikke gi for mye da=) og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå