*silkey* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 etter 13pp satt spiren:) jeg er så LYKKELIG!!!! jeg har pcos,så det å bli gravid er ikke en dans på roser:(. har faktisk time til kikkhulls operasjon i morgen,men nå slipper jeg det:) det er helt uvirkelig. jeg har hatt en enkel pergotime kur.. fikk eggløsning,men ingenting skjedde.. så har jeg hatt en pausemnd og nå endelig fikk vi det til:):) lykke til jenter:)
Nanamor Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer!! )) Så bra at det endelig klaffet ) Lykke til videre og kos deg med den snart voksende magen! Håper vi andre snart kommer etter....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 gratulerer så masse. lykke til med den voksende magen )
Underveis --> Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer! Grei følelse å kunne ringe inn og avbestille den timen *hihi*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer sååå mye:o)))
Peders mamma Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 Det er håp for oss alle, tenker jeg når jeg leser dette! Gratulerer så mye og lykke lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå