Gå til innhold

Nå tar han flaske ja...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden få denne lille puppegutten til å ta flaske på kvelden også? På dagtid tar han gjerne flaske, tviholder glupsk på flasken mens han drikker villig. Men da kvelden kommer og det er sovetid så nekter han. Åååå.. jeg vil ha ham til å sovne på flaske. Heng meg gjerne, men jeg VIL på fest om noen uker. Vil vil vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha

 

Har du kald hvitvin på kjøl?

 

Klarer ikke R å få han til å ta den på kvelden?

Skrevet

Skal lære meg å drikke hvitvin i sommer var planen ja.. hehe..

 

Er invitert på fest to helger på rad nå og jeg vil så gjerne! Ene helga kan han bli med, men andre helga blir det flaske hos farmor eller ingen fest på meg :o(

 

R får det heller ikke til nei, vesle junior bare nekter og vræler som besatt da flaska kommer på kveldstid..

Skrevet

Akuratt som jenta mi - får hysterinsk anfall når flaska kommer i munnen. Men hun får det hver gang da, så hun drikker ikke av den i det hele tatt.

 

Jeg har gitt opp, hu er 3,5 mnd, og jeg tar henne med meg overalt. Så sant det ikke er "fyllefest" da. Da blir jeg heller hjemme... Sist helg var vi i bryllup, det gikk helt fint... Hu sovna jo kl 22 i vogna så da slappet jeg av resten av festen til vi skulle hjem kl 01.00. Det setter selvsagt sine begrensninger med at jeg ALLTID er sjåfør, men det får bare være...

Skrevet

Rart at han tar den på dagtid da...

 

T. tok flaska men da måtte jeg være ute og H. hadde noe som luktet meg mellom seg og ungen.

 

Det er slitsomt når det blir sånn , spesielt når mor vil på fest!

 

Lykke til:o)

Skrevet

Jeg synes du skal la de egoistiske ønskene dine ligge og være en god mor for kongen. Feste kan du tross alt gjøre når han nærmer seg 30!

 

Eller så tror jeg farmor får han til å ta flaske....... han sulter ikke:)

Skrevet

Hehe.. ja jeg kan jo seff. vente i 30 år. Ikke no' problem!

 

Jada farmor får det nok til, men det går på min samvittighet. Ikke hyggelig at barnevakten sliter seg ut heller, skal jo være hyggelig å være barnevakt, ikke ha hysteriske babyer som vræler seg i søvn.. :oS

Skrevet

Pass deg så jeg ikke tar deg på ordet og putter han i en Norgespakke og shipper han avgårde med neste postbil.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...