1stor1liten =) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 i hver episode er det mange unger og masse hyl og skrik. går ikke barna i barnehage og skole.??
Zitro Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ser ikke sånn ut... har lagt merke til at dem driver ofte med hjemmeundervisning isteden for skole...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 herregud ja- for et hus. hjelpes meg.. føler nesten det smitter gjennom tven jeg- tror nesten jeg vil gå å vaske litt her nå jeg:/ æsj
1stor1liten =) Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 ja sant! og en så umoden mamma, oppførte seg så barnslig. Om de hadde brukt bhg. hadde de gjerne sluppet mye av det kaoset
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Hjelpes. Apropos... Merkelig at alle de hjelper er godt bemidlet, kunne kanskje vært mer givende å bidra hos en familie som virkelig trengte det, de som får hjelp nå er jo godt over gjennomsnittet hva angår inntekt og ressurser. Men så kan det kanskje ha en sammenheng da, at mennesker (og dermed barn) er mindre viktige i de kretser, og dermed kanskje blir lidende under foreldrenes jag mot det "perfekte". Huff for en avsporing.
loppe Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Enig med deg der, det er ofte øvre middelklasse ja, Og så syns jeg det er så lite sammensatte problemer ofte. lurer avogtil på om det ikke er ekte familier, men konstruerte.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå