Gå til innhold

Ta en tur i horestrøket, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med uregistrerte telefoner og barnevogner til forkledning? Dette minner om gamle aktivistdager, bare at man da var hemma av at det ikke fantes faktisk mobile telefoner,og heller ikke internett, og særlig ikke internett på mobilen så man enkelt kan slå opp.

Lek turist - skrem pikken av kundene i sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg barnevogn lenger mne holder det med Burka?

Spesiallaget med kamera og direktelinje til alle konene....

Skrevet

Jepp. Høres knall ut Dronningen!

Skrevet

I beste Egonstil så har vi en plan ja:o)

Når og hvor?

Skrevet

Starter fra Kontraskjæret etter lunsj og jobber oss nedover i beste turiststil. Piknikk (Pikk-nick, heller) i parken foran Militærhospitalet.

Skrevet

Det hørtes ut som en fin tur, tar du ansvaret som guide? Med slikt flagg som kinaguidene i frognerparken har?

Pikk-nick hørtes greit ut, hva trengs?

Pikkels?

Engletisser? (Sosisser)

Værballer?

Skrevet

Hvalpenis

Oksetunge

og ei lita flaske whisky til hver av oss, for å skåle for hver vettskremte kar som skal hjem til balleklipping og generelt helvete. Måtte de alle være gift med de verste dib-kjerringene, da kan man garantere at straffa blir hard.

Skrevet

En liten flaske??

Tror vi kommer til å skåle ganske ofte.

* De bildene jeg fikk i hodet nå egner seg ikke på trykk*

Skrevet

Verste er at jeg tror det kunne funke. Det er bedre enn spraymaling, med mindre risisko for oss.

Skrevet

Spørs jp egentlig hvordan vi bruker spraymalingen da:O)

Men hva om vi utstyrer hver eneste kone med slik som er på seddler under ran? Om utstyret blir brukt uten at kona er der så sprenger fargeampullen. Denne festes i underbuksen og ved en liten sammentrekkning i ballene så vil fargen komme!

Eller en ringeklokke slik som i tisseteppene...

Skrevet

Huff, horeteppe med alarm?

Nei, jeg tror telefon er saken. En nett liten samtale med kona fra en telefon som ikke er registrert på oss. Man trenger bare plante ett lite frø.

Skrevet

Horeteppe? hahahaha

Grei plan Egonluten, jeg er med:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...