Gå til innhold

Jobben til sambo... (ang kjøp av horer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger midt i horestrøket, han er en av mange håndverkere som jobber på det nye "luksushotellet" Grims Grenka. Og gutta i firmaet hans har tatt bilnummeret til flere horekunder som kjører rundt der til de finner noen de kan plukke opp. De har visst lite å gjøre på jobb og å speide etter menn som kjøper sex er visst ekstra morsomt... De slår opp bilnummeret, får et navn, mange biler har vært registrert på damer. De spør etter mannen sitt telefonnr og ringer han og har en liten kort samtale om "været" og avslutter med "forresten...Kari vet hva du gjorde 12.40" Blir fort stille i andre enden... Eller så ringer de firmaet hvis det er firmabiler som plukker opp damer, og sier noe som "Bilnummeret xxxxx er registrert på deres firma, er det vanlig at deres ansatter plukker opp damer i kongensgate rundt lunsjtider?"

Er visst mange som kjører rundt i sirkel der rundt lunsjtider. Og hvis ikke sambo har missforstått helt (noe som er svært vanlig) Så tilbyr hotellet herrepakker, der dame besøk kan inkludere i prisen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har tydeligvis ikke en travel jobb...

Skrevet

Vet at mange håndverkere er blant kundene også.

Dette er vel gammelt nytt?

Skrevet

Sambo sto og tok bilder på Akershus festning her for noen helger siden, og kunne ikke dy seg. Han tok også noen bilder av "ivrige" kunder som kjørte runde på runde.....! Jeg klør i fingrene etter å sjekke dem opp på bilnummeret og sladre til ev. kone/samboer. Tenker på ev. sykdommer de kan dra med seg hjem. Men gjør det nok ikke.....

Selv om jeg hadde vært den store stygge ulven der og da kanskje, så er det jo ikke jeg som hadde vært utro? Når mannen må gå til det skrittet å kjøpe seg sex, så er det kanskje på tide å avslutte forholdet på hjemmefronten uansett??

Noe av det samme dilemmaet hadde det jo vært om man hadde fått vite om en utro dame/mann blandt venneflokken.....! Skal man si i fra eller ikke?

Skrevet

Kjempeinnsats, skrem vekk kundene - sånn skal det være! Skåler for mannen din og kollegene hans! :D

Skrevet

Jeg synes faktisk man skal si ifra, jeg ville ihvertfall ha visst om det selv.

Skrevet

Er i bunn og grunn enig med deg. Ingen vits å beskytte drittsekken :) He, he.

Skrevet

Skåler sammen med Luten!

Skrevet

Vil ikke diskutere saken rundt hallik/horer/horekunder, det er den alt for komplisert til. Har heller ikke engasjert meg i stor grad i disse problemene, men jeg mener at det din sambo og kollegaene gjør ikke i arbeidstiden ikke er "heldig". Det kan finnes tusenvis av årsaker som ligger bak et slikt kjøp/salg som kan stille saken i et annet lys. Synes det er lite sjarmerende å ringe til samboere/ektefeller til bileierne for å fortelle hva den andre parten gjør.

Men men, det er nå mitt syn :-)

Skrevet

Jeg syns faktisk det at mannfolk som kjøper sex bare har godt av at partneren deres får vite om det.. Men da med tanke på partneren for viss de hadde vert min mann som gjorde det kunne jeg tenkt meg å visst om de og ikke bare gått rundt som ett godtroende naut..:P

Skrevet

Men er tildels enig om at de ikke er noe å bruke arbeidstiden sin på..;)

Skrevet

Det er ingen unnskyldning for å kjøpe sex. Det er mange unnskyldninger for å selge.

Skrevet

Ja dei fleste som selger tror jeg faktisk har en god grunn for viss ikke så ville de sikkert ikke ha gjort de..

Skrevet

Jeg tolker ditt innlegg til at det ikke er etterspørselen det kommer ann på, men at det er noe tilgjengelig, derfor har vi denne virksomheten? Som regel er det etterspørselen som styrer markedet.

Feks grunn til kjøp: handicaped kone har ikke mulighet til å tilfredsstille sin mann og ber han kjøpe seg sex...

Skrevet

Dum kjerring, ustyrtelig dum mann om han følger opp. Ingen unnskyldning. Verden er full av gratissex om det kniper.

Skrevet

hehe godt at noen "gjør noe" med det =)

Skrevet

Men da blir jo ikke kona sjokkert over en sånn telefon heller da, når hun vet om det.

Men da tror jeg heller hun vil at han skal kjøpe sex "inne" (et slags bordell/massasjeinstitutt) enn hos ei som går på gata full av både det ene og det andre....!

Skrevet

Jammen da er de vel nettopp etterspørselen som er problemet her og den man må kvitte seg med..;) For da er de jo etterspørselen som fører til menneskehandel.. Jeg tror at de er svært få som har en god grunn til kjøpe sex..

Skrevet

Altså...tror noen her har misforstått...

Konene får ikke vite noen ting, annet enn at de blir spurt om tlfnummeret til mannen. Det er mannen de ringer til, han som blir "fersket". De sier til mannen at konen vet hva du driver med (konen i seg selv vet ingen ting). De ringer til firmaene som står på frimabilene, og forteller det til daglig leder/sjef. Blir vel noen smekk på lanken når de kommer på kontoret, tenker jeg, hehe! Tenk så pinlig!!

Dessverre har mange av disse konene til disse mennene, typiske asiatiske navn. Uten at det egentlig har noen betydning, men "alle" vet jo at det finnes gamle griser som drar på sexturer til utlandet, så hvorfor skulle de ikke plukke med seg noen her hjemme også...

Jeg synes det er hysterisk morsomt at de ringer, det er jo en stor tabu å kjøpe sex. Og får man en telefon fra ukjent nummer der man regelrett blir tatt på senga, eller blir kalt inn til sjefen fordi han har fått en telefon som setter firmaet i dårlig lys får man seg kanskje en wake up call om hva man egentlig driver med.

Og spiller det egentlig noe rolle at de gjør det i arbeidstiden? Det er ikke slik at verden står stille eller at liv går tapt hvis de ikke får malt en vegg, hengt opp en lyspære, åpnet en sluk, eller satt opp en spiker....

Skrevet

Selvom dere har støtt på asiatiske navn blant enkelte av de dere ringer opp, tror jeg neppe det er menn med utenlandske koner som utgjør hovedtyngden av kundene. Majoriteten av norske menn har tross alt norske koner.

Disse mennene som kjøper sex syns sikkert de har all verdens gode grunner til å kjøpe - men det er ingen menneskerett å få sex, og hvis de syns tilbudet er for lite på hjemmebane kunne de kanskje gå i seg selv og spørre seg hvorfor det er slik. Kanskje problemet ligger hos dem selv, og med litt oppmerksomhet og innsats hjemme kunne kanskje mangelen på sex rettes opp litt...

Syns forøvrig det er mer enn merkelig at man ikke kriminaliserer både kjøp og salg av sex - det er vel ingen stor hemmelighet at den liberale linjen vi har lagt oss på i Norge gjør at det flommer over av prostituerte som hentes hit av bakmenn i trafficking. Hallikvirksomhet er kriminalisert i Norge, men ingen av disse jentene tør anmelde dem dersom de blir hentet inn av politiet.

Kriminaliserer man sexsalg, vil mange, mange av disse jentene slippe å hentes hit - og med litt større offensiv mot kundene ville man kunne begrense prostitusjon betraktelig tror jeg.

Skrevet

Ja skrem dem bort skikkelig!!!!! Bra jobbet, samboern din kunne godt fått noen kroner i timen av meg for å gjöre den jobben!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...