madde på pergo Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei jenter! Jeg er midt i en kur med Provera for å få igang mensen! Skal begynne med Pergotime neste uke! Dette blir spennende! Er det noen her som har blitt gravide med dette, og hvilke bivirkninger fikk dere? Jeg kjenner meg selv nesten ikke igjen! Er dødstrøtt og sliten hele tiden og kjempe sur! HIhi... Men, hva gjør man ikke for å bli gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå