* SMÅ EINSTEINS Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Når kjente dere liv hver dag? Jeg er 20 uker idag og har kjent små spark i et par ukers tid. Lurer på om det tar lenger tid dette svangerskapet før en kjenner kraftige spark siden morkaken er forran. Hvordan opplevde dere det?
Tonjepuus89 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 jeg er 20 uker i morgen og har kjent jevnlig spark i et par uker.. kjenner det mest nederst i magen og merker at de begynner å bli sterkere, men kjenner de fremdeles bare nederst i magen.. tror nok det tar litt tid før jeg kjenner det ordentlig siden han sikkert ikke bare sparker meg nederst i magen der jeg kjenner det=)
Sola mi:) Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg begynte på uke 20 i dag og er førstegangs gravid (morkake foran), så litt usikker på om jeg kjenner noe eller ikke. Hvordan skal det kjennes liksom? hehe.. trur kanskje jeg merker noe da, lett romstrering, som jeg ikke kan sammenligne med vanlig romling i magen... spesielt etter måltid, om jeg ligger på sofaen og konsentrerer meg, men så tenker jeg at det muligens er ønsketenkning også Gleder meg til jeg begynner å kjenne ordentlig, for merker ingenting til graviditeten ellers, bare en liten mage
trollmor85 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 kjente de første sprakene i uke 17. tok noen uker før jeg kjente det daglig. jeg synes ikke sparkene er så harde, og er 26 uker på vei.
babygullz <3 vilde Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 d husker jeg ikke=s men jeg tror d var rundt uke 20...er 24+0 idag, men føles som jeg bestandig har kjent sparkene..kan ikke huske hvordan d er å ikke kjenne dm:P
Mamman til Ovedie Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Kejnte liv fra ca uke 16 tror jeg.. Men har nå kjent spark siden UL i uke 19, daglig de to siste ukene og blir bare sterkere og sterkere :-) Er nå i uke 23 :-) Kjempespennende, kan se spraka ukenpå magen nå også :-)
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 er 20+4 og kjent det et par uker. morkaka lå under før, foran nå... hmm.. hu sparker masse, rundt navlen og nedover, og på siden.. og det syns skikkeli utafor.. det hopper og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå