Gå til innhold

Hva drikker dere på en dag og hvor mye??

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et glass juice til frokost de dagene jeg rekker å spise hjemme. Ellers er det frokost i kantina der jeg jobber og da er det dobbel latte som gjelder :) Den må jeg forresten ha uansett! ;)

Ellers drikker jeg ca 2 liter vann om dagen. Ellers ingenting... Liker ikke brus. Og melk (utenom i kaffen) er jeg ikke så begeistret for lenger, kun til spesielle ting. Saft er noe kliss. Hvis noen gir meg en iste takker jeg ikke nei, men det tilhører sjeldenhetene. Så stort sett vann og min daglige latte ;)

Skrevet

Jeg drikker juice til frokost og grønn te etter frokost. Jeg har alltid med en flaske vann som jeg drikker av i løpet av dagen - prøver å drikke 2 liter om dagen. Så blir det gjerne en kopp te mellom frokost og lunsj. Til lunsjen drikker jeg vann og 1 kopp kaffe. Til middagen blir det også vann eller farris og en kopp kaffe etterpå. På kvelden blir det 1-2 kopper te hvorav den ene er grønn te og gjerne et glass farris eller 2. Vannflaska blir til og med med på nattbordet :)

Skrevet

Stort sett mellom 2-3 liter vann... liker ikke kaffe og sånt, og heller ikke brus. Is-te er godt da, men sjelden jeg har det i hus. Da kan jeg fort drikke en liter av det også...

Skrevet

2-3 kopper kaffe

1-2 liter vann

1 glass cola light

Skrevet

nei, to-tre pils til frokost og deretter går det slag i slag:)

eller, rundt to liter vann, te til kveds og kaffe i løpet av dagen + litt melk/juice innimellom. Blir vel rundt 3 liter tilsammen.

Skrevet

1 glass eplejuice til frokost (hver eneste dag, har en liten avhengighet:))

2-3 kopper svart kaffe

3-4 glass vann

Litt brus eller te på kvelden.

Skrevet

Jeg drikker juice, vann og kaffe.

Varierer hvor mye kaffe (0-4 kopper, kanskje?), 1-3 glass appelsinjuice og for lite vann...- drikker til middag og lunsj og har en flaske stående, men drikker likevel litt for lite.

2 liter som er anbefalt?

Skrevet

Altfor lite vann, men desto mer saft (!) akkurat nå om dagen. Mååå ha god gammeldags husholdningssaft av en eller annen merkelig grunn, og det kan jeg vel sikkert drikke halvannen liter av. En halv til en liter vann i tillegg. Lite brus, var mer før, ikke så glad i det nå. To-tre glass melk kanskje også.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg drikker bare vann jeg... Noen ganger iste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...