sevilla1 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vil bare minne dere på at det er veldig godt å ha med noen flasker energidrikk under fødselen. Husker jeg var sur fordi vi bare hadde to flasker under forrige fødsel - så nå skal jeg kjøpe inn 4 stykker og sette klar i kjøleskapet til vi skal dra.
teub Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 hvis man liker saft har de plenty av det på føden.. :-) Funker for meg.
snart mor til 3 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 hadde ikke sjangs til det sist gang jeg...rent kaldt vann var det eneste jeg klarte å få i meg... men får man i seg noe annet så er jo det kjempeflott! her skal vi også kjøpe inn litt diverse drikke både med og uten både sukker og kullsyre bare for å være sikker...
Kjærlighet <3 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Eller kanskje du ikke får bruk for drikke i det hele tatt:-) med nummer en hadde jeg med et elelr annet å drikke husker ikke helt hva det var... Mannen min prøvde å gi meg men jeg nektet hadde nok med å konsentrere meg om de intense riene. 2,5 tim etter at vi hadde parkert utenfor sykehuset var jenta født. Med nummer to drakk jeg litt før vi ankom sykehuset for å bli satt i gang, etter det drakk jeg ikke noe før det hele var over.. 1,5 time etter at jeg ble satt igang.. så i min verden skjønner jeg ikke hvordan andre kan få tid til både badekar, drikke og spise, lese og tenke på musikk:-) vi er bra forskjellig ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå