pows Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hadde ikm på lørdag/søndag... Har ikkje fådd TR enda.. Tok en test fredag å mandag... Begge neg. Men e d enda sjangse førr at eg e gravid?? Trur heile tia at TR e kommen... Å huske sist eg va gravid, så sa eg t folk at eg hadde TR uten å ha TR:P
JulieF*Victoria* Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Så lenge TR ikke dukker opp kan du være gravid. Noen prouserer Hcg sent, og testen blir ikke positiv før nivået er høyt nok...for noen kan det ta opptil flere uker før de får en positiv test:) Lykke til! Masse håp så lenge tanta ikke kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå