BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er jo bare to dager over, og egentlig ikke utålmodig i meg selv. Men kroppen verker sånn!! Og jeg får ikke sove i det hele tatt om nettene. Murringer i rygg og mage og kynnere bare jeg løfter et glass med drikke. Sliten jeg... Hva med dere jenter? Håper vi føder snart Lykke til!!
Honningen Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 En uke over her, en laaaang uke! Det går ganske greit, men jeg plages med menssmerter og kynnere hele tiden, noe som er ganske slitsomt... Har time til overtidsvurdering på fredag, blir muligens satt igang. Tiden vil vise. JEG VIL FØDE NÅ!!!!! Lykke til all sammen! Vi må da vel få barn en gang vi også....
trinen Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Fem dager over. Lei!!! Håper lille jenta kommer snart...
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er også bare 2 dager over, men synes det er mer enn nok:) Lyst å ha han ut nå!!!!=) Har også en del murringer, stikkinger og vondter. Vet jeg har 2 cm åpning, moden livmorhals og slimproppen gikk fredag, men skjer jo INGENTING mer! Jordmor strippet meg i går, men ser ut til at det ikke har hjulpet... Har gått en lang tur på en time nå, få se om det kan gi litt fortgang i sakene. Gir snart opp jeg... Må sikkert gå sånn resten av sommeren:( Lykke til alle sammen:) Føler med dere alle!!=)
Gåsevåse Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 2 dager over her. Fikk en liten nedtur i dag hos jm da hun sa at hodet ikke har festet seg engang. Føles som det ALDRI kommer til å skje noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå