1kar&1møy&meg™ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 bestilte et par crocs her for et par uker siden snart. De var under tollgrensa akkurat slik dollaren var da, men hvordan går tollerne frem. Regner de ut i fra kursen i dag eller utifra det jeg faktisk har betalt??? og noen som vet hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den kommer?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Rart at det har tatt så lang tid. Jeg bestillte på onsdag og fikk de i går. Jeg bestillte varer for over 200 kr, men utenpå pakken hadde snille taylorshoes skrevet at det var varer for 30$ og da derfor tollfri. Kanskje det er det de bruker å gjøre, eller var de bare ekstra snill med meg? Har du fått mail om at varen er sendt?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 hmm merkelig. Ja pakken er sendt det har jeg fått mail om. Jeg har postboks så da er det tyyyyyypisk at det blir stoppet i tollen uansett får bare smøre meg med tålmodighet og håpe jeg får mine crocssandaler før sommeren er over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå