flypapir Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Har du vært på ul enda? Hvordan gikk det i så falll..? Har tenkt masse på deg og håper alt er bare bra! Klem
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Heia snuppa! Nei ikke vært inne enda, skal kl 14.00!Tør nesten ikke glede meg!Hadde litt brunlig utflod i går, men har stoppet i dag!Rart med det, når man endelig har fått roet seg ned og tenkt dette går bra, så får man et nytt slag i trynet! Men håper de har gode nyheter til meg!!Kan ikke få sagt hvor mye jeg håper... Men jeg føler meg så lite gravid, at det er jo farlig....går på do ja, er små uggen, men skal det ikke komme mer!Ikke lagt på meg noe heller..er meget misstenksom!! Enn du da?Hvordan er din form?
flypapir Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Uff, skjønner godt at du er bekymret. Men godt du slipper å vente så lenge før du får svar (og forhåpentligvis blir roligere igjen).. Jeg skal krysse fingre og tær og tenke på deg kl.14, så håper jeg virkelig de kommer med gode nyheter! Angående symptomer tror jeg bare du kan ta det helt med ro. Har ikke så mye av dem jeg heller... Er litt kvalm, thats it. Menmen, vi skulle jo klare det denne gangen, med eller uten symptomer, skulle vi ikke?! Masse lykke til hvertfall!!! Klem!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Heia! Jaja nå var jeg kommer hjem i fra ul!Just spist stooor middag! Hm ja, han kunne ikke se så mye, den gjemte seg litt, så ble vel ikke klokere. Men han mente den ikke hadde vokst så mye, så han ble litt bekymret da. Men det som hadde vokst var derrimot cysten!!1 1/2 CM på ei uke, det syns han var mye!Den er nå på ca 3,5cm! Men tok blod prøve på sykehuset i dag og var innom å fikk ny ul på fredag som kommer, denne gangen en gyn ul!Fysj å fysj, dette er så urettferdig altså.. Nå har jeg ikke lengere noe god følese ....skal på baby svømming med jenta mi, så vi snakkes snart! klem
flypapir Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Hmmm... Hadde håper på et jublende jippi fra deg jeg nå... Men kan det være at det var for tidlig å se noe med utvendig ul så tidlig? Jeg håper det er det som er "galt" og at du får se den lille bedre på fredag. Må de gjøre noe med cysten? Eller lar de den vokse i vei? Kan de tømme den siden det er en vanncyste? Uff, kan ikke noe om slik jeg, men høres skummelt ut. Du må ikke gi opp håpet enda da...Har vært mange solskinnshistorier i det siste, og du kan godt være en av dem...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hehe så god du er!Ja får håpe!! Cysten kunne gå hull på, og han sa at det var veldig vondt, så det gruer jeg meg til, var vist verre jo større den var! Men om den fortsatte å vokse i det tempoet, ville han nok at de skulle stikke hull på den! Det er ikke farlig med vann cyster, men vondt når de sprekker, pluss at jeg kan kjenne min, og den verker! Måtet mitt er ikke helt vekke enda!Men er blitt litt mindre etter i dag!Skal på gyn ul på fredag så da får jeg kanskje et mer konkret svar!!Og håper de ser et hjerte da!Det vil glede meg så... Natta, ble en sein kveld på meg i dag!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Heia Marte! Fikk svar på blod prøvene jeg tok i går, og de lå på 10000 å noe, husker ikke helt. Kan du sende meg den siden med å regne ut hcg?? Husker du hva du lå på når du var 6+6 eller 7 ukerpå vei?!
flypapir Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 Hei! http://www.justmommies.com/pregnancy/hcgcalculator.shtml Jeg lå på 52000 da jeg var 6+6.... Men dette er VELDIG individuelt, så vær så snill å ikke la det skremme deg..... Det som er viktig er at det er en fin stigning. Ta vare på deg selv...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Nei vet, det har jo ikke så mye å si nå uansett!Skal jo på ul i morgen!Har heldigvis min mann med!!!God støtte uansett utfall!Hvis alt er vel i morgen, vil jeg ta en ny hcg, og se om stigningen er fin! Har hatt vondt i ryggen, eller rettere sakt i halebeinet, er det kanskje bekkenet?? Magen syns jeg har vokst.hehe.. men det var jo slik forgje gang også!Kroppen ble lur til de grader:)Men håper det er min tur denne gangen:))))
flypapir Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2008 Blir så spennende med ul for deg! Når er det du skal inn? Godt at mennen din blir med deg, for man trenger litt støtte når man skal sjekke om alt er bra.. Jeg tok min siste hcg prøve i dag etter eget ønske. Synes nesten jeg bare blir forvirret av dem... Dessuten skal jeg på ul til onsdag, og legen igjen uka etter, så da får jeg jo se hvordan det går der. Smerter i halebeinet er jo et lovende symptom det! Bekkenløsning kommer jo av hormoner, så du får ta smertene med et smil (hvertfall foreløpig)... Skal krysse fingrene for deg i morgen snuppa, håper virkelig det er din tur denne gangen!! Klem
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Jeg må ta hcg med jevne mellomrom pga det med molaen!Hvis hcg stiger for fort ,kan det være fare for at jeg har det igjen!Så jeg må ta dem! Åh så bra, forbinner vondt i ryggen med noe negativt, men da er det kanskje håp.. Skal inn kl 9!Så godt at det er så tidlig! Sitter her å gofler i meg french fries!!nam nam... Oi vel egentlig så må jeg vel begynne å faste nå, i tillfelle rottefelle! Må tenke og forberede meg på alt:) Men det blir spennende!!Håper utfallet er bra..heh! Skriver til deg så fort jeg kommer hjem.... eller så fort jeg orker.. kan vi ikke si det:)
flypapir Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2008 Aha, da skjønner jeg godt at du fortsetter med hcg-prøver. Er jo greit å holde øye med saker og ting slik at du slipper molaen igjen... Du får gi et pip fra deg i morgen når du orker, men ikke stress med å melde meg. Sitter her stort sett hele dagen uansett... Håper hvertfall du får gode nyheter i morgen!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 TIHII!!! Hjertet slo for meg:)Jippi!!!!!Overlykkelig:) Han målte den til 8,7 og det var bra for 9 mm var gjennomsnitt i uke 7;) Slapper av nå! Måtte bare inn og si det til deg:) Klem susanne
flypapir Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer!! Dette var moro Susanne! Håper du nyter dagen med boller og brus (uten koffein!).. Hvordan sto det til med vanncysta da?? Alt vel med den og? Klem!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Han synst den så grei ut!Ikke så mye de kunne gjøre egentlig, grunner for smertene jeg har pga den er kom pga at den sitter på eggstokken!Men teneker ikke på den nå..hehe Skal inn igjen om 10 dager:) Åh dette var bare så gøy marte, du aner ikke!!!Tenk at det skulle gå så bra for oss... endelig!!!
flypapir Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2008 Godt å høre at du er så positiv snuppa, det gjør jo hverdagen utrolig mye bedre! Vi bestemte jo at det skulle gå bra denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå