Arb.ledig husmor Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Eg hadde ikm 7.juni, og alle tester er negative som eg har tatt. Har lest at man kan produsere Hcg sent, men hvor sent kan dette komme? Har et barn fra før, og ifølge UL-legen så testa eg positivt etter 11 dager...men om eg produsere sent hcg kan vel dette neppe stemme? Noen som kan svare meg??
Dotten Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det kan godt hende at du ikke tester positivt før du er 6-8 uker på vei... Dette er så individuelt. Noen tester jo sterkt positivt flere dager før ikm også! Skjønner ikke helt hvordan legen kunne si at du teste positivt etter 11 dager?? 11 dager etter hva da?? He, he. Mulig jeg er litt tett i pappen her! Men så lenge tanta ikke dukker opp så er det jo håp, så vi får håpe du er gravid, og at du får stigning i hcg-nivået de nærmeste dagene og tester positivt Lykke til!
Arb.ledig husmor Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 11 dager etter befruktning... Gjør meg ikke noe om at eg ikkje e gravid... Eg har litt ustabil syklus da, så tanta kan jo enda komme... Men eg har liksom så mange symptom på graviditet som eg ikkje har før mensen... Tok ut p-stav i januar (hadde da hatt den i 11mnd). I januar hadde eg tr 30.jan, så kom tr igjen 2.mars=31 dager, neste kom 1.april=29 dager, og så kom den 8.mai=36 dager. Vet ganske nøyaktig når eg får el, for da får eg slim (ingen andre dager), så der er eg ganske sikker...
Dotten Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Ok.. men ikke sikkert du tester positivt etter 11 dager nå Nå er du vel i så fall på 17-18 dager etter ev. befrukning nå da?? Siden syklusen din er litt ustabil, så er det ikke så lett å vite om du ev. er gravid, men du merker jo som du skriver når du har el, så du kan i hvert fall regne ut hvor mange dager etter el du er... Siden den lengste syklusen din er på 36 dager, og denne er nå på 33 dager per i dag (?), så får du gi det enda noen dager før du ev. tester igjen. Eller du kan ta en blodprøve hos legen, da testene der i hvert fall bør gi deg et korrekt svar Jeg husker jeg testet ca 2-3 dager etter ikm forrige gang, og fikk bare en svak positiv test. Samme skjedde enda noen dager etterpå. Men siden jeg gikk til legen og fikk bekreftet at jeg var gravid, så testet jeg aldri mer etterpå. Så jeg tror at også jeg er en sånn "sen hcg-er" Lykke til!
Arb.ledig husmor Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Tror selv at det er feil d m 11 dager... For ifølge min termin testa eg 6uker etter mens... men men... Nå er eg 17 dager etter befruktning/el. Ja, eg får vel bare vente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå