jippiii Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 er helt blank jeg.....har ikke lyst å bruke halve lønningen på det, men må være noe bra:-)noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 tenkte å få noen til å ta noen fine bilder av meg i sommerkjole på stranda og kanskje noen litt "utfordrende" bilder i brudeundertøyet og slør?! og så ordne det i album og gi
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 jeg leverte inn noe "gammelt" gull og fikk laget et halssmykke til min mann.. graverte inn forbokstaven hans og satte i en liten diamant. kosta en del penger, men var ute i god tid så gikk fint. han ble veldig glad for det!!!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Min gave koster under 100 kr og ganske så festlig syns jeg nå sjøl da Har ei venninne som er hobby-fotograf, og ho skal ta noen morsomme, fine og litttttt "dirty" bilder av meg i fotballdrakta til favoritt laget til samboeren min En ball og kun drakt med et par strømper (kanskje9. Må se åssen det blir først. Og et fotballskjert dsom jeg sikkert kan gjøre mye rart med. hehe.. Og ei skal sminke meg litt ekstra fint. Er ikke lett, og jeg sleit lenge med hva jeg skulle gi. De mennene har lissom alt, og da er det ikke bare bare. Men tror og håepr han setter pris på det! Først tenkte jeg bilder i undertøy osv, men ei god venninne jeg var i bryllup til i fjor sommer gjorde det, og da blir det litt teit å herme, Vi er veldig nærme omgangsvenner. Lykke til! ( Noen tips med på kjøpet) - konsertbilletter -tur til Køben / - fotballtur -graverte mansjettknapper -klokke -støp føttene/hendene til barna deres/avtrykk spa?? dere to Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Kule merkesolbriller (hvis han bruker det). Lighter med initialene hans (hvis han røyker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå