Skrullemor Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Dere som har større barn med mobil, hva har de? Hun ønsker seg en sånn nokia xpress musik mobil. Blir ikke så veldig mye ringing, mest sms regner jeg med. Vi har idag ventelo familie, men de har ikke denne tlf med abo idag. tenkte å kjøpe tlf billig med et annet abo til henne istedet. Blir jo mest spilling og til å høre musikk med. Takker på forhånd for svar=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Har ikke barn i den alderen, men jeg ville uansett gått for kont.kort.. Kan fort gå over styr... ;o) Believe me.... Jeg fikk tlf når jeg var 13 og har siden den gang KUN hatt kont.kort.
Skrullemor Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Glemte å si at hun har hatt en eldre arve-tlf i et år nå med abo, har gått helt fint det. Hun er veldig ansvarlig og påpasselig, men nå vil hun gjerne ha en ordentlig mob, som kan spilles på og høre musikk.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hehe, okey. Da stiller saken seg i et annet lys! ) Sjekket ut Onecall da...? Tror de er rimelige...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 KOntantkort...skal gå over til det igjen her også, han har nå et kontrollert abn, 200kr fast inn hver mnd...skal gjøre det om siden han nå har over 1000kr, rekker aldri å bruke det opp uansett :-)
*jaja* Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Onecall høres ut som å passe ja! Hvis hun ikke ringer mye, eller sender så mange sms i mnd. Det er ingen bindingstid, ingen innmeldingsavgift. Man FÅR 120 minutter ringetid hver mnd og 90 SMS gratis! Jeg er ingen skravlebøtte, så det er ikke hver mnd jeg får regning
velger nick en annen dag Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil anbefale deg å legge henne inn i trådløs-familie. Og å ha smarttalk . Vi er har det hos Netcom, min mann, jeg og eldstejenta på 12. Får regning på 350,- pr mnd. Og vi begrenser oss ikke. Det er desidert det billigste abbonementet vi har hatt (og vi hadde Ventelo bedrift tidligere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå