Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Nesten hver eneste dag i barnehagen!!! ((( Nå skal han jo snart begynne på skolen! Hva gjør vi da? Må han skifte og ordne seg selv eller kan han få hjelp av læreren??? (( Så trist dette...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Kanskje dere skal prøve å finne ut hvorfor han gjør det? Har dere prøvd ppt? Uansett så er han vel litt liten til å ta det ansvaret selv, og læreren har vel nok med resten av elevene. Vanskelig dette!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det er så og si alltid en grunn tiil sånne ting. Hadde to gutter på barnehagen saom også var skolegutter som bæsjet seg ut og han ene hadde vold i hjemmet og han andre var nettop flyttet i nytt fosterhjem...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hadde ei søster som ikke greide å slutte før hun var 12 år!!! Viste seg faktisk at hun hadde Asbergers, og slet veldig sosialt. Greide å slutte med psykologhjelp.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg mener det er en sykdom som heter bæsj eller noe. Jeg har hatt det da jeg var lita. Husker egentlig ingenting, vil ikke spørre mamma heller om det, tabutema hehehehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Han sliter veldig sosialt, og aspergers har faktisk vært nevnt her også, men han har ingen diagnose. Har forstått at det er vanskelig å få ekstra ressurser når man ikke har noen diagnose...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå