Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg leste en skrekkhistorie her om ei som hadde et barn som hovnet opp i halsen av dette? Vi MÅÅÅ ha det nå.. Hehe! Noen med erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare gode opplevelser med den..hun blir blid og fornøyd med en gang når jeg smører på, når jeg ser hun klør..ene kvelden sovnet hun tilnærmet på sekundet da hun fikk smurt dette på! Og skal jo også sies at det stort sett holder med en finger dyppet i væska...just for reminder :)

Skrevet

funker veldig bra på gutten vår iallefall. Men aller best om han er sliten fra før, da sovner han når jeg har smurt på så det hjelper..men syns ikke virkningen holder så lenge og siden det ikke skal brukes mer enn fem ggr i døgnet bruker jeg å smøre på når jeg vet han er trøtt/sliten..da bruker det å fungere lenge nok til at han sovner:) Han blir stille bare han ser jeg holder på å åpne flasken hehe så tror han liker den han og:)

Skrevet

kan bedøve svelgerefleksen hos noen, og det kan være uheldig hvis man har en gulpebaby. Men man må jo huske på at det skal en svært liten mengde til da. Jeg tar bare litt på fingeren og stryker en gang over. Ser dessverre at noen gjentar dette flere ganger og da er det jo noe babyen svelger ettersom det virker lokalt. Babyen skal ikke spise eller drikke etter bruk av Dentinox, vente rundt 30 min tror jeg det er anbefalt, og som sagt må man være litt på vakt når det gjelder gulpebabyer.

Nå det er sagt så er det svært varierende erfaringer når det gjelder bruk, og den har kort virketid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...