Gå til innhold

Kurs på Ullevål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på noen av kursene på Ullevål?

Vi skal på "Barseltiden, barnet og amming" i kveld og lurer veldig på hva vi kan forvente oss :) Vi skal også på omvisning på fødeavdelingen etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet? Jeg er nemlig utrolig nysgjerrig... Får vite det i ettermiddag, men fikk plutselig behov for å vite hva jeg egentlig går til og synes ikke informasjonen på nettsidene var så bra.

Skrevet

En venninne av meg var på dette og synes spesielt at omvisningen var veldig bra. Tror det er mye informasjon du kunne ha funnet selv rundt om på nettet - men nå har du sjansen til å spørre de spørsmålene til jordmor :)

 

Vi skal på det senere i sommer - så si gjerne ifra hvordan det var :)

Skrevet

Da skal jeg avlegge rapport i kveld :)

 

Vi tenkte som så at det kan være greit å få informasjon om amming og barseltid nå, før den verste ammetåka setter inn, og man ikke får tid til hverken nett eller bøker...

Skrevet

En på jobben her sa at det var et veldig bra info om amming etc. Gleder emg til rapport!

Skrevet

Nå har vi vært på kurs og omvisning, og det kan anbefales :)

Myye informasjon om amming, holdeteknikker, teknikk for å holde babyen når man bader og ellers masse praktisk pluss muligheter til å stille spørsmål. Føler at vi har litt mer kunnskap og kontroll på det som skal skje etter fødselen nå og det kjennes bra. Det var også muligheter til å stille spørsmål underveis og etterpå.

Omvisningen var også veldig ok, nå vet vi i alle fall hvor vi skal ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...